اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : hamid reza

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم / رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

.

.

.

دلم بی تو سایه بی بهاره ، همیشه به خیالت بی قراره

اگه باور نداری قلب بشکاف ، ببین بی تو دل ما در چه حاله . . .

.

.

.

یار دل آزار من وفا نشناسد / راستی عجب نعمتی است یار وفادار . . .

.

.

.

اتل متل یه گلدون ، فرستادم براتون !

گل نداره ببخشید ! شما بشید گل اون !

.

.

.

تو گرانمایه ترین اثری ، من اگر قاب تو باشم کافی است . . .

.

.

.

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت / ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت . . .

.

.

.

یک لحظه لبخندت میلاد عشق من است ، سجده شکر به درگاه خداوند

میگذارم که تو را به من هدیه داد . . .

.

.

.

از هر کس محبت خواستیم بر سرمان منت گذاشت

حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت . . .

.

.

.

بعضی ها میگن دنیا ارزش نداره  ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !!؟

.

.

.

صد بهارانم بی تو ، سخت تر از یک زمستانم است . . .

.

.

.

مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است / من که به معجزه عشق ایمان دارم

میکشم آخرین دانه کبریتم را در باد ، هر چه بادا باد . . .

.

.

.

هر وقت کسی تونست اسمتو با یخ روی خورشید بنویسه

بدون از من بیشتر دوست داره !

.

.

.

ای مایه اصل شادمانی غم تو / خوش تر ز حیات جاودانی غم تو

از حسن تو راز ها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی غم تو . . .

.

.

.

غم عشقت ز گنج رایگان به / وصال تو ز عمر جاودان به

کی از خاک کویت در حقیقت / خدا دونه که از ملک جهان به . . .

کاش میشد وقت رفتن چشم هایم را کنار تو بگذارم تا که در حسرت دیدارت نمانم . . .

.

.

.

تا به قله عشق صعود نکنی ، دامنه دوست داشتن را زیر پایت نخواهی دید . . .

.

.

.

سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، به یاد روز هایی که بودنت را نفهمیدم . . .

.

.

.

دلتنگم و دیدار تو درمان من است ، بی رنگ رخت زمانه زندان من است . . .

.

.

.

باران را بهانه کردم و گریستم / تا کسی نداند گرفتار کیستم . . .

.

.

.

تبسم را نمیتوان خرید نه به گدائی ، نه به زور ستاند و نه دزدید . . .

 

 

ای دل دیوانه ، بشنو این مرام زندگی است

او که گریان کرد چشمی را نصیبش خنده نیست

.

.

.

بعد تو کسی نیومد که بتونه جاتو بگیره / که به خاطرش بمیرم ، که به خاطرم بمیره . . .

.

.

.

رد پای اشک هایم  را بگیر ، تا بدانی خانه عشق کجاست . . .

.

.

.

آن کیست که بی جرم و گنه زیست ؟ بگو / بی جرم و گنه در جهان کیست ؟ بگو

بگو من بد کنم و تو بد مکافات کنی / پس فرق میان من و تو چیست ؟ بگو . . .

.

.

.

چنان عاشق ، چنان دیوانه حالم / که میخوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همین دیوونه حالیم / یه رنگم ، صادقم ، صافم ، زلالم . . .

.

.

.

تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته/ یه لحظه با تو بودن آخر سرنوشته . . .

.

.

.

میدونی اگه یه  روز پادشاه بشم ، بزرگترین آرزوم چیه!؟

میخوام بشی تاج سرم !

.

.

.

اولین جلسه عشقان برگزار نمیشه ! چون عشقم الان داره اس ام اس میخونه  !

.

.

.

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !

نه چاقوئی که هندوانه رو مبره ، چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: